מה נחשב למערכת יחסים למרחקים ארוכים? (הַגדָרָה)

מהי מערכת יחסים למרחקים ארוכים

אהבה יכולה ללבוש צורות רבות, אולם כאשר אנו חושבים על מערכת יחסים, זה יכול להעלות על הדעת רק ששני אנשים חולקים רגשות וכמעט תמיד, מיקוד.

אבל מה קורה לאנשים שנמצאים רחוק ? מה קורה כשהאדם שאיתו אתה חולק את אהבתך כבר לא חולק את אותה עיר, מדינה או במקרה הגרוע, היבשת שלך?

בואו נסתכל מקרוב על מערכות יחסים למרחקים ארוכים במאמר זה.

מהי מערכת יחסים למרחקים ארוכים?

עצות ליחסים למרחקים ארוכים

מערכת יחסים למרחקים ארוכים היא קשר אינטימי בין שני אנשים, שבניגוד למערכות יחסים קונבנציונליות, נוצר בין אנשים המרוחקים זה מזה מבחינה גיאוגרפית , מה שמפחית מאוד או מבטל אינטראקציות פנים אל פנים ומגע פיזי ביניהם.

הבסיס של מערכות יחסים אלו הוא בדרך כלל קשר רגשי עמוק הנמשך באמצעות אמון, נאמנות, גילויי חיבה מתמשכים באמצעות תקשורת ומעין הסכמה, אשר יידונו להלן.

למרות שצעירים מתמנים לעתים קרובות להעדיף פנים אל פנים, אינטראקציות ישירות ומערכות יחסים למרחקים ארוכים מבוססים על קשר רגשי, לא מוחשי , סוג זה של מערכת יחסים נפוץ יותר בקרב אנשים בגילאי הקולג’.

מה מניע אנשים למערכת יחסים למרחקים ארוכים?

מערכת יחסים למרחקים ארוכים עשויה להתחיל מכמה סיבות , כגון:

  • לתפוס רגשות כלפי מישהו שהם פגשו באינטרנט במשחק וידאו, תוכנית חילופי שפות וכו’.
  • כמנגנון התמודדות עם נסיבות המרמזות על בידוד חברתי, כגון חברים לכלא לעט, יחסים בין אזרחים לצבא כאשר האחרונים פרוסים או מגורשים באופן פעיל וכו’.
  • בתקווה לשמור על מערכת יחסים שהחלה כמערכת יחסים קונבנציונלית, פנים אל פנים, אך אחד מבני הזוג או שניהם נאלצו לעבור, בדרך כלל עבור הזדמנויות עבודה או לימודים.
  • חלק מהמטפלים מעודדים מטופלים עם חרדה חברתית להתנסות במערכות יחסים למרחקים ארוכים כשיטה לחוסר רגישות לקראת אינטראקציות פנים אל פנים
  • אנשים מסוימים מתחילים לעתים קרובות למערכות יחסים למרחקים ארוכים בחיפוש אחר הזדמנויות טובות יותר במדינה אחרת, הניתנות על ידי בן זוגם; כזה הוא המקרה של אנשים מעבר לים המבקשים להתחתן עם אמריקאים או אזרחים אירופאים לצורך מעמד אזרחות .

סוגי מערכות יחסים למרחקים ארוכים

למעט כמה חריגים ווריאציות, אנו יכולים להבחין בשני סוגים של מערכות יחסים למרחקים ארוכים:

1) אלה שכבר מאוחדים, זוגות שהיו ביחד זמן רב ולנסיבות החיים, נמצאים כעת במצב של צורך להיפרד פיזית , בין אם מדובר בעניין זמני ובין אם מדובר בסידור ארוך יותר.

2) זוגות שנפגשו באינטרנט או בהתכתבות וטרם נפגשו באופן אישי. גרסה ידועה ודי ותיקה היא

בעיות ביחסים למרחקים ארוכים

Inside these types, four different arrangements can also be distinguished:

  1. People who are determined on meeting in person or reuniting for good, which involves living together in a more conventional commitment.
  2. People who enjoy both having separate lives and meeting each other from time to time. This arrangement is more often than not transitional and highly dependent on the economic status of those involved.
  3. Those who agree on keeping the distance, and find comfort in long-distance interactions only, such as letters, messaging, calls, and video. However, this is one of the least successful agreements since it generally ends in an eventual breakup.
  4. יש כאלה שפותחים למערכות יחסים פתוחות למרחקים ארוכים, המאפשרים להם לחקור או לספק דחפים מיניים עם אנשים קרובים גיאוגרפית תוך שמירה על מידה של נאמנות רגשית זה לזה. זה יכול לשחק נגד מערכת היחסים, אם כי; שכן התקשרות מינית עם אחר עשויה להוביל לתגובה רגשית ולנטישה שלאחר מכן של ההסכם הגלוי.

כיצד מתאפשרים מערכות יחסים למרחקים ארוכים?

אהבה ומרחק הם שני מושגים שאינם נחשבים כמתערבבים היטב. כשאתה מתחיל מערכת יחסים עם מישהו, חייבת להיות תמיד קרבה פיזית , צורך להיות עם האדם האחר, לגעת בו, להרגיש אותו ולחבק אותו.

עם זאת, אם אחד הצדדים נאלץ להיפרד מהשני מסיבות עבודה או אישיות, בדרך זו או אחרת, מערכת היחסים חייבת להשתנות, להסתגל לנסיבות החדשות. מתעוררת כאן דילמה גדולה. להמשיך את הקשר או לסרב לשינוי הזה ולסיים אותו.

אמנם דבר אחד בטוח, למערכות יחסים ממרחקים יש מוניטין רע (ולא בלי סיבה לדברים מסוימים) אבל לא כולם נגמרים רע, לכל כלל יש יוצאים מן הכלל.

מצד שני, יש אנשים שנפגעו מלכתחילה מרחוק, יש הבדלים בין זוגות שמתחילים מערכת יחסים למרחקים לאחר שהיה להם מגע פיזי קודם, כאלה שמעולם לא התראו באופן אישי.

במקרה של האחרון, רשתות חברתיות מקלות בהרבה על התקשורת, היכולת לראות ולשמוע את האדם האחר, תקשורת מקוונת היא חלק מהותי מהקשר.

עם זאת, דיבור על מערכות יחסים למרחקים ארוכים הוא בהחלט לא מושג חדש; ההגדרה של אהבה למרחקים ארוכים היא הרגע שבו אנשים בזוגיות או בזוגיות אינם חיים באותה עיר, מדינה או יבשת ואינם יכולים לראות זה את זה באופן אישי לעתים קרובות, אבל לפעמים חודש או אפילו שנה.

משמעות מערכת יחסים למרחקים ארוכים

כיום, הודות לרשתות חברתיות , פלטפורמות העברת הודעות, ועידות וידאו, אפליקציות וכו’, ניתן לשמור על קשר קבוע , לא משנה היכן אתה נמצא.

זה לא אותו דבר כמו במאה ה-19 או עד המחצית הראשונה של המאה ה-20 כאשר המרחק באמת יכול ליצור בעיה גדולה עבור זוג. מערכות יחסים למרחקים ארוכים ניתנות לקיימא מכיוון שקיים מושג ההתכתבות.

ישנם שירותים בקנה מידה בינלאומי שמטרתם להקל על אנשים שאחרת לא היו מכירים אחד את השני לנהל שיחות. בבתי הכלא תופעה זו נפוצה גם: אנשים יוזמים קשרים עם מורשעים, מחליפים מכתבים והבטחות.

מאפיינים מרכזיים של מערכת יחסים למרחקים ארוכים

שמירה על הקשר חי

ראשית, יש לשמור על מערכת היחסים בחיים , וכפי שאתה בקושי רואה, זה באמת קשה.

נשים בדרך כלל ירגישו דחף גדול יותר להחזיק את בן הזוג שלהן לצידה, לא כזה שגר קילומטרים משם. היא תרצה לראות אותם, היא תרצה לתפוס את הנוכחות שלהם, היא תרצה לצאת איתם וכו’.

בהקשר זה, הרבה יהיה תלוי בנקודה שבה מערכת היחסים היא, במילים אחרות, הזמן המשותף . אולי אם זה בהתחלה, האש של הימים הראשונים יכולה לשרוף את המרחק ואף יכולה להצית עוד יותר את התשוקה והרצון לראות אחד את השני.

אולם, אם הקשר כבר נמצא בשלב ירידה, ומערכות יחסים רבות עוברות שלבים אלו, הריחוק יגדיל את הבעיה בצורה אקספוננציאלית והטלפון והאינטרנט לעיתים רק ישמשו עוד יותר את המשבר של בני הזוג.

להיפך, מערכת היחסים למרחקים קלה יותר אם שני בני הזוג השקיעו בו הרבה, כמו תכנון עתידם המשותף.

ניקח דוגמה של זוג שחי הרבה זמן יחד אבל פתאום הוא נאלץ לעזוב בגלל עבודה וייפרד לכמה חודשים.

אם הקשר יציב, אם שניהם סומכים אחד על השני , יש סיכוי גדול שהקשר יחזיק מעמד, אבל גם כי יש סיכוי למפגש מחודש בתאריך מסוים כי אנחנו לא מדברים על מערכת יחסים למרחקים ארוכים. יחזיק מעמד שנים.

מֶרְחָק

גורם נוסף הוא המרחק, שהוא תמיד יחסי. לדוגמה, אם שני אנשים גרים במרחק של 100 מייל זה מזה ולאחד מהם יש מכונית, המרחק לא יהווה בעיה גדולה. להיפך, אם שניהם עדיין לא בוגרים ולא יכולים לזוז בקלות , המרחק תמיד יהיה זהה אבל האפשרות לראות אחד את השני תקטן.

עבור חיים עירוניים מודרניים, קל לחשוב ש-100 מייל זה לא עניין גדול. זה נכון בעיקר, אבל גם כאן זה תלוי איפה הם גרים. לדוגמה, אם 100 הקילומטרים הללו מפרידים בין שתי ערים מרכזיות ושניהם גרים במרכז, השימוש ברכבת לא יהווה בעיה גדולה.

האם מערכת יחסים למרחקים ארוכים תעבוד

עם זאת, אם שניכם גרים בכפרים אבודים או בעיירות קטנות יותר, נסיעה ברכבת פשוטה לא תספיק, בוודאי תצטרכו להחליף רכבת, לקחת אוטובוס או מונית וזה מגדיל גם את הזמן וגם את הכסף שצריך להשקיע כדי לראות אחד את השני.

ברור שהשיח על המרחק הוא אפילו יותר יחסי עם הופעתן של טיסות לואו קוסט.

מערכת יחסים למרחקים ארוכים בין שתי ערים גדולות אליהן מגיעות טיסות לואו קוסט הרבה יותר ריאליות מאשר בין ערים קטנות אליהן מגיעות רק טיסות רגילות ואף קיימת אפשרות שתצטרך להחליף טיסות מה שיגרום לעלויות להרקיע שחקים.

לכן, האפשרות להיפגש לעתים קרובות יותר או פחות תהיה תלויה גם במצב הכלכלי של האנשים .

היתרונות של מערכות יחסים למרחקים ארוכים

מערכות יחסים למרחקים ארוכים הם לא פשוטים, הם דורשים מחויבות חזקה והרבה מסירות וצריך להיות מוטיבציה לשניהם כדי שזה יצליח.

עם זאת, עד כמה שזה יכול להיות מסובך לא לקבל את בן הזוג שלך כשאתה זקוק לה, למערכת יחסים למרחקים ארוכים יש היבטים חיוביים שעשויים לעשות את זה שווה לנסות.

אינטראקציות משמעותיות

לזוגות שגרים בקרבת מקום או אפילו חיים ביחד יש כל כך הרבה זמן ביחד שהם מתחילים לריב מסיבות שונות.

וריבים, מטופשים ככל שיהיו, נוטים לשחוק את מערכת היחסים. עבור זוגות ממרחקים ארוכים, הזמן המשותף שלהם מוגבל, אז הם מנסים להפיק את המרב .

יותר הערכה

כשאתם בזוגיות עם מישהו שגר רחוק, זה נורמלי לשריין את התאריך שאתם הולכים לפגוש ולנסות לבלות כמה שיותר זמן אחד עם השני.

זה אומר להשאיר את שגרת היום ואת המשימות שלך מאחור ולחפש דרכים חדשות ליהנות , להכיר מקומות חדשים וליהנות יותר.

אבל זה לא רק שאתה נהנה יותר מהזמן המשותף שלך, אלא גם שהמרחק מאפשר לך לדעת כמה אתה אוהב את האחר ולהימנע מלקחת אותו כמובן מאליו. זה גורם לנו להעריך את מערכת היחסים יותר ולעשות מאמץ גדול יותר כדי שזה יעבוד.

מחויבות גדולה יותר

זוגות רחוקים סובלניים יותר, מקבלים יותר את התנהגותו של זה ומבקשים להכיר אחד את השני טוב יותר במקום לשתף מידע.

למרות שיש קשיים במערכות יחסים ממרחקים, כמו בילוי לילות לבד או צורך באדם השני ואי-יכולת ליצור איתו קשר, זוגות ממרחקים נוטים להיות בעלי מחויבות גדולה יותר מזוגות המנהלים מערכת יחסים באותה עיר.

הסיבה לכך היא שהמאמץ והרצון לגרום לזוגיות לעבוד חזקים יותר מהבעיות שעלולות לצוץ מהמרחק.

להסיר

הרצון לראות אחד את השני, לגעת אחד בשני ולחלוק את חיי היום-יום שלנו עשוי לעשות את ההבדל, אבל המרחק לא חייב להיות סוף הקשר שלנו. קצת אכפתיות, קצת ארגון והרבה תקשורת יקלו על זה.

זכרו שמערכות יחסים למרחקים ארוכים יכולים לאפשר לשני אנשים להתבגר ולצמוח, כך שכשיפגשו, אם יבחרו בכך, תהיה להם מערכת יחסים מאוזנת, בריאה וחזקה יותר.

אחרי הכל, לזוגות ממרחקים יש רגשות ברורים יותר , נהנים יותר מהקשר, ומפיקים ממנו את המקסימום על ידי כך ששמים בצד בעיות וויכוחים מטופשים ויודעים איך להיות שם אחד בשביל השני.

Author: Erika

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *